سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال نیم میلیونی با حمایت بنیاد برکت

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون زمینه اشتغال ۴۵۰ هزار نفر را در کشور فراهم کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سفر به مازندران با بیان اینکه این بنیاد تاکنون بیش از ۱۷۵ هزار طرح اقتصادی را در کشور انجام داده است، گفت: با اجرای این طرح‌ها ۴۵۰ هزار نفر در کشور مشغول کار شده اند.

او سهم مازندران است را ۵ هزار طرح اشتغالزایی در بخش‌های کشاورزی و دامداری اعلام کرد و افزود: بنیاد برکت شتاب دهنده طرح‌های اقتصادی مردم محور در سراسر کشور است.

محمد ترکمانه ادامه داد: بنیاد برکت علاوه بر ارائه تسهیلات اشتغالزا به متقاضیان، آموزش و همراهی ۳ ساله با کارآفرینان را برای پایداری و تثبیت اجرای طرح در برنامه‌های خود دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه مازندران ظرفیت بسیاری خوبی در بخش فراوری محصولات کشاورزی دارد، گفت: متاسفانه این استان در خصوص صنایع تبدیلی وضعیت خوبی ندارد که زیبنده مازندران نیست.

او افزود: بنیاد برکت از کسانی که می‌خواهند در بخش صنایع تبدیلی سرمایه گذاری کنند حمایت خواهد کرد.

محمد ترکمانه با بیان اینکه تعداد زیادی کارگاه و کارخانه در بخش خشک کردن میوه جات با کمک بنیاد برکت در استان‌ها فعال شده است، افزود: مازندران بالاترین ظرفیت را در تولید محصولات کشاورزی دارد و بنیاد از متقاضیان ایجاد صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی مازندران حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ادامه داد: طرح‌های بنیاد برکت تاکنون در ۷۰۰ روستای مازندران اجرا و سبب بازگشت روستاییان از شهر به روستا و ماندگاری در روستا شده است.

او هدف نهایی بنیاد برکت را رونق اشتغال در روستا‌ها اعلام کرد و ادامه داد: مازندران در زمینه حجم فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی طرح‌های بنیاد برکت رتبه پنج کشور را دارا است.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.