سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ "نه به تیراندازی" در شهر سوسنگرد برگزار شد

همایش بزرگ "نه به تیراندازی" در شهر سوسنگرد با حضور جمعی از مسئولان استان خوزستان و شهرستان دشت آزادگان در این شهر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایش بزرگ "نه به تیراندازی" در شهر سوسنگرد امروز، چهارشنبه ۳ آذر ماه با حضور مسئولان استان خوزستان، شهرستان دشت آزادگان، بخشداران، دهیاران، پایگاه‌های بسیج، سران عشایر و معتمدین و سایر اقشار مردم در سالن ۲۶ آبان سپاه ناحیه دشت آزادگان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ سید قاسم موسوی، فرمانده انتظامی دشت آزادگان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: برگزاری همایش هم اندیشی و همفکری سادات، شیوخ و بزرگان عشایر و اعضای شورای تامین شهرستان در خصوص فرهنگ سازی خودداری از بکارگیری سلاح و تیراندازی در مراسم عزا و شادی به منظور ایجاد فضای امن اجتماعی و پیشگیری از مخاطرات جانی برای مردم لازم و ضروری است که همه ما برای نفی این پدیده زشت تلاش کنیم.

حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شهرستان با بیان اینکه تیراندازی در مراسم عروسی و فاتحه خوانی و درگیری‌های طایفه‌ای مردود است، اظهار داشت: ریشه اصلی ناامنی و هنجار‌ها در فرهنگ و بیکاری است که با اشتغالزایی و جذب سرمایه گذار به شهرستان ریشه‌های ناامنی خشکانده شود.

محمود فعیلی، رئیس دادگستری دشت آزادگان بیان کرد: امنیت و آرامش مردم وظیفه دولت و دادگستری است و خدمت گزاری و حفظ حرمت مردم را وظیفه خود می‌دانیم، بنابراین دادگستری با متخلفان و عاملان استفاده از سلاح به شدت مقابله و برخورد می‌کند.

ناصر سودانی، رئیس دانشگاه امیرالمومنین (ع) استان خوزستان گفت: ایجاد فضای فرهنگی و انجام اقدامات خودجوش در ممنوعیت فرهنگ غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا راه رسیدن به جامعه‌ای همراه با امنیت را برای شهروندان رقم می‌زند، بنابراین باید موضوع تیراندازی در مراسم‌ها از سوی سران عشایر، معتمدین، روحانیون و فعالان اجتماعی مورد تقبیح و مخالفت قرار گیرد تا به زودی شاهد حذف این معضل اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.