سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه المپیاد ریاضی آسیایی منتشرشد

مجموعه المپیاد ریاضی آسیایی با ترجمه گروهی از مترجمان در انتشارات تایماز منتشر شد.

مجید باشعور مدیرمسئول انتشارات تایماز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اثر جدید این انتشاراتی بیان کرد: این مجموعه سوالات از پایه دوم نهم، دهم و بازدهم را دربرمی گیرد. گروهی از مترجمان، ترجمه این آثار را به عهده داشتند.


بیشتربخوانید


وی ادامه داد: انتشارات تایماز قصد دارد، مجموعه المپیاد تجربی آسیایی را هم منتشر کند. این مجموعه در ده عنوان منتشرمی شود و هم اکنون مراحل تنظیم و گردآوری را طی می‌کند. این آثار تا پایان سال منتشرمی شوند.

مدیرمسئول انتشارات تایماز ابراز کرد: گروهی از پزشکان کتابی با عنوان «آموزش کار با ونتی لاتور برای کودکان» را تالیف کردند. قرار است این اثر در انتشارات تایماز منتشرشود. علاوه برآن کتاب «دانشکده کسب و کار» اثر شیرو ساکی را در دست انتشار داریم. این اثر مراحل پایانی انتشار را سپری می‌کند و تا هفته آینده برای انتشار به چاپخانه سپرده می‌شود.

باشعور در پاسخ به اینکه از کاغذ دولتی یا آزاد برای انتشار کتاب‌ها استفاده کردند، اظهارکرد: کاغذ سهمیه‌ای به ناشران داده نمی‌شود اما از آنجایی که نمی توان فعالیت در عرصه انتشار کتاب را متوقف کرد، به ناچار از کاغذ بازار آزاد برای انتشار کتاب هایمان استفاده می‌کنیم که این مسئله افزایش قیمت کتاب‌های منتشر شده را به همراه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.