سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شعبه ویژه بررسی جرایم زیست محیطی در استان مرکزی

شعبه ویژه بررسی جرایم زیست محیطی در دادگستری استان مرکزی ایجاد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رضا میرزایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از ایجاد شعبه ویژه بررسی جرایم زیست محیطی در دادگستری استان با دستور دادستان خبر داد و گفت: رسیدگی به تخلفات این حوزه به صورت خاص در این شعبه دنبال می‌شود.

میرزایی افزود: این کار در رایزنی و هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب مرکزی استان مرکزی انجام شد و از این پس تمام پرونده‌های محیط‌زیست بصورت تخصصی در شعبه پنج دادسرای عمومی و انقلاب اراک رسیگی می‌شود.

او اضافه کرد: با توجه به تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم محیط زیستی و اشراف کامل قضات به جرایم زیست محیطی، به پرونده‌های این حوزه با سرعت بیشتری رسیدگی شده و اطاله دادرسی کاهش می‌یابد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: تعیین شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات زیست محیطی اقدامی مناسب برای کاهش و پیشگیری از عوامل مخرب و آلاینده محیط زیست و همچنین جلوگیری از هرگونه آسیب به طبیعت و حیات وحش است.

او ادامه داد: حمایت و همراهی دستگاه قضایی استان مرکزی در ایجاد شعبه تخصصی بررسی تخلفات زیست محیطی، نمونه‌ای از همکاری بین بخشی و اقدامی موثر در پیشگیری از وقوع جرایم زیست محیطی است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.