سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:

تکمیل حلقه چهارم حفاظتی اصفهان زمان مشخصی ندارد

جمشید لقایی گفت: حلقه چهارم ترافیکی، طرحی به طول ۸۰ کیلومتر است که دور تا دور شهر اصفهان احداث خواهد شد، ولی برنامه زمان‌بندی کاملی ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  جمشید لقایی سرپرست اداره مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه بخش‌هایی از حلقه ترافیکی، در شهر اصفهان و بخش‌هایی در محدوده قانونی شهر‌های اطراف همچون دولت آباد، خمینی شهر، درچه و شهر ابریشم است، تحقق بخش‌های دیگر به اراده شهر‌های پیرامون بستگی دارد و به دلیل اولویت بندی در اجرای قطعات مختلف رینگ، تکمیل این پروژه زمانبندی کاملی ندارد.

وی افزود: بخشی که هم اکنون در دست احداث است، حد فاصل جاده نائین تا جاده فرودگاه است که حدود ۷ کیلومتر، طول دارد.
سرپرست اداره مطالعات و برنامه ریزی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص ابعاد مختلف رینگ چهارم گفت: پروژه‌هایی که در این مقیاس هستند، ابعاد مختلفی دارند همچون بخش تملک که زیر نظر اداره املاک است و بخش ساخت که زیر نظر معاونت عمران است.

لقایی در خصوص مناطق پیشگام در ساخت و تکمیل این حلقه ترافیکی گفت: در حال حاضر برای ادامه حلقه از مسیر فرزانگان در منطقه ۱۴ تا جاده نائین در منطقه ۱۵، این دو منطقه درگیر ساخت و بسیار فعال هستند.

وی اضافه کرد: در مناطق دیگر همچون روشن دشت واقع در منطقه ۴ بخش‌هایی از کار انجام شده است، البته بخش‌هایی از تملک برای تعریض قطعه‌ای از رینگ، باقی مانده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.