سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۱۰ ورزشکار از فارس در رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین

رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان در حالی در بحرین برگزار می‌شود که استان فارس در این رقابت‌ها ۱۰ ورزشکار و ۶ مربی سهمیه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رقابت‌های پارا آسیایی ۲۰۲۱ جوانان در حالی در بحرین برگزار می‌شود که استان فارس در این رقابت‌ها ۱۰ ورزشکار و ۶ مربی سهمیه دارد. ورزشکاران فارس در رشته‌هایی مانند بدمینتون، پینگ پنگ، دومیدانی، گلبال و بسکتبال با ویلچر دراین رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

ثنا باقری و شادی جهان پناه در رشته بدمینتون، امیرحسین حسین پور در پینگ پنگ، ابوالفضل شریفی، نرگس کریمی، محدثه رمضانی، نگار قربانی، ابوالفضل کوه پیما، و آرمین صالحی در دو و میدانی و ویدا جبار زاده در رشته گلبال، ۱۰ ورزشکار فارس در این بازی‌ها هستند.

همچنین فاطمه امیرزاده، فاطمه برمشوری، هاشم حاصلی، زهره فرجام به عنوان مربیان دو و میدانی، منیژه سیاه سرمربی تیم ملی پارابدمینتون و حسن پالار مربی بسکتبال با ویلچر از استان فارس در این رقابت‌ها مربیگری می‌کنند.

کاروان ورزشی ایران با نام مدافعین سلامت و شعار اراده، تلاش، پیروزی در پنج رشته ورزشی بسکتبال (زنان و مردان)، وزنه برداری، بوچیا (زنان و مردان)، شنا، گلبال و دوومیدانی (زنان و مردان) در این بازی‌ها شرکت خواهد کرد.

رقابت‌های پارا آسیایی جوانان قرار است از نهم آذرماه تا ۲۱ همین ماه در بحرین برگزار شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.