سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها؛

۶۷۷ میلیارد تومان به مستمری بگیران سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: ۶۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای حمایت از مستمری بگیران سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد.

به گزارش  روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امید حاجتی رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها از پرداخت ۶۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در راستای اجرای ردیف‌های ۱۱، ۱۵ و ۱۹ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه امسال بابت اجرای قانون حمایت از معلولان، کاهش فقر مطلق خانوار‌ها و پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌ها به حساب سازمان بهزیستی کشور و یک هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به کیمته امداد امام خمینی (ره) بابت حمایت از مدد جویان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

۶۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای حمایت از مستمری بگیران سازمان بهزیستی کشور

وی با تشریح مبالغ واریز شده به حساب سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در جهت بهبود شرایط خانوار‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی مبلغ ۲۷۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در این مرحله به حساب این سازمان واریز شد که با احتساب مبالغ واریزی قبل تا کنون، مبلغ ۲ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۹۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز شده است.

حاجتی اضافه کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان به سازمان بهزیستی پرداخت شد که با احتساب مبالغ واریزی امسال، یک هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان به این سازمان در جهت حمایت از معلولان پرداخت شده است.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به پرداختی‌های سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در اجرای ردیف ۱۹ جدول مصارف قانون بودجه امسال به سازمان بهزیستی کشور اشاره کرد و گفت: ۲۶۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بابت پرداخت مستمری و پشت نوبتی‌ها و سایر خدمات حمایتی برای مددجویان به حساب سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با جمع واریزی‌های گذشته در مجموع مبلغ ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به این سازمان پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


وی همچنین با اشاره به واریزی این مرحله به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: یک هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به کیمته امداد امام خمینی (ره) بابت حمایت از خانوار‌های تحت پوشش، کاهش فقر مطلق و سایر خدمات حمایتی به حساب کمیته امداد امام خمینی پرداخت شد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اضافه کرد: در راستای اجرای ردیف ۱۱ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۰ کل کشور ۶۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب این سازمان پرداخت شد و در مجموع امسال ۵ هزار و ۱۲۶ میلیارد و ۸۷۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در جهت کاهش رفع مطلق خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شده است.

وی گفت: در این مرحله و در اجرای ردیف ۱۵ جدول مصارف یاده شده نیز ۵۹۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای حمایت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد که در مجموع امسال ۷ هزار و ۳۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به حساب این سازمان در جهت حمایت از مددجویان پرداخت شد.

شایان ذکر است ردیف ۱۱، ۱۵ و ۱۹ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در جهت حمایت از خانوار‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.