سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل استاندارد اردبیل:

نقش تفکر بسیجی در افزایش تولید کالا و ارائه خدمات موثر است

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: نقش تفکر بسیجی در افزایش تولیدات داخلی و جهش تولید در زمان تحریم و فشار‌های اقتصادی بسیار موثر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاشم علایی، مدیر کل استاندارد استان اردبیل در بازدید از ۲ واحد تولیدی به مناسبت هفته بسیج در اردبیل گفت: از بدو تاسیس بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و با شروع جنگ تحمیلی و حضور بسیجیان در دفاع مقدس شاهد رشادت‌ها و فداکاری‌های فراوان بسیجیان بودایم که بعد از جنگ نیز با تفکر بسیجی و نظر به هم‌افزایی در زمان تحریم و فشار اقتصادی گام‌های موثری برای افزایش تولیدات داخلی و جهش تولید با رفع موانع تولید در استان برداشته ایم.

او افزود: در حال حاضر واحد‌های تولیدی و تمام عومل تولید اعم از منابع انسانی و مالی و سرمایه گذاری با برنامه ریزی جهادی سعی بر این دارند تا ضمن خنثی سازی اثرات تحریم زمینه‌های رشد و شکوفایی کشور را فراهم نمایند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از واردات بی رویه باید با خود اتکایی و افزایش توانمندی‌های واحد‌های تولیدی داخلی و توسعه محصولات دانش بنیان، علاوه بر تامین کالا‌ها وخدمات با کیفیت در کشور، زمینه رشد و توسعه صادرات محصولات و خدمات به بازار‌های جهانی را فراهم نماییم.

علایی تصریح کرد: تحت این شرایط، هم از ضریب اثرگذاری تحریم بر اقتصاد کشور کاسته می‌شود و هم با شکوفا سازی ظرفیت‌های تولید در داخل، اشتغال پایدار ایجاد شده و همچنین رقابت موثری در بازار‌های داخلی و منطقه‌ای خواهیم داشت.

او در ادامه بازدید‌های هفتگی از خط تولید عسل آرتاویل سبلان تولید کننده عسل بسته بندی شده و واحد تولیدی مقصود ملک زاده تولید کننده پنیر پیتزا و تاپینگ پیتزا و فلافل بازدید بعمل آورد و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات واحد‌های مزبور قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.