سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سالاری:

بسیج موثرترین مجموعه در انقلاب است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت:بسیج بزرگترین و بی بدیل ترین تشکل مردمی است.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در رزمایش اقتدار بسیج در بندرعباس گفت: امروز بسیج مانند شبکه عظیمی می تواند سرنوشت کشور را مسیر ارزشها قرار دهد و الهام بخش بسیجیان دنیا است.

او گفت: این شجره طیبه و نهال پربرکت و پرثمر، به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی بنیانگذاری شده است . از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی بسیج در کنار مردم و مسئولان ، برای سازماندهی امور انقلاب حضور داشت و امروز شاهد اقتدار آن در همه عرصه ها هستیم.

سردار سالاری اوج افتخار بسیج را در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در این دوران همه به فرمان امام(ره) لبیک گفته و با حضور در جبهه ، در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.  استکبار، دیوانه ای بنام صدام را جلو انداخت تا این نظام اسلامی را از ریشه درآورد، اما اراده خداوند بر نصرت مردم بود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: پشت صحنه جنگ کشورهای قلدر جهان از جمله آمریکا، اروپا و حتی کشورهای مرتجع عرب بودند که با قوی ترین موشکها، سلاح های مدرن، تانک ها و یا دلارهایی که تزریق می کردند ، صدام را حمایت کنند.

سردار سالاری گفت: این در حالی بود که رزمندگان ما با ابتدایی ترین سلاح ها در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاده بودند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: دشمن براساس محاسبات و اشراف اطلاعاتی خود ، برای شکست ایران اسلامی در مدت یک هفته برنامه ریزی کرده بود اما اراده پولادین مردم عزیز و بسیج را هیچ گاه در معادلات خود به حساب نیاورده بود.

او گفت: به فرمان امام (ره) حضور همه مردم با هر شغلی و طبقه ای در سنگرهای دفاع مقدس شکل گرفت و این موجب تغییر معادلات جنگ به نفع ایران اسلامی شد .  اراده خداوند براین بود که ملت ایران با دست خالی در مقابل ماشین جنگی دشمن بایستد تا سرنوشت جنگ برای دشمن به یک شکست تبدیل شود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز هم نسل چهارم و پنجم انقلاب پای کار آمده اند و از آن حراست می کنند. بسیج در همه عرصه ها ، در هر نقطه و موقعیتی حتی حوادث و بلایای طبیعی و غیر طبیعی نیز، باید حضور فعال داشته باشد. هیچ قدرت پوشالی نمی تواند در مقابل تفکر بسیج مقاومت کند.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: بسیج ، هفته بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.