سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتهام‌زنی وزیر خارجه بحرین به برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران

عبداللطیف بن راشد آل زیانی در ادامه اتهام زنی‌های خود به ایران مدعی شد برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران فاجعه‌ای برای کل جهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آی۲۴، عبداللطیف بن راشد آل زیانی، وزیر امور خارجه بحرین، در مصاحبه‌ای اختصاصی با کریستین ملارد، خبرنگار شبکه صهیونیستی آی۲۴، در ادامه اتهام زنی‌ها به ایران مدعی شد برنامه صلح آمیز هسته‌ای کشورمان فاجعه بار است.

الزیانی به برخی چالش‌های بحرین اشاره و درباره برنامه هسته‌ای ایران ادعا کرد: «دستیابی ایران به جایگاه سلاح هسته‌ای قطعاً یک تحول فاجعه‌بار نه تنها برای منطقه، بلکه برای کل جهان خواهد بود».

الزیانی درباره اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص مداخله نظامی جهت جلوگیری از افزایش غنی سازی ایران گفت:  «مقابله با تهدید ایران هسته‌ای میتواند به صورت جامع انجام شود و تلاش‌های دیپلماتیک نسبت به اقدامات نظامی یکجانبه ارجحیت دارد.»

وزیر امور خارجه بحرین همچنین عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را «صلح گرم» توصیف کرد و گفت: «ما شاهد نتایج مثبتی دربرابر چالش‌های مشترک در منطقه هستیم و تمایل به افزایش همکاری‌های دو جانبه با یکدیگر داریم.»

او در انتهای مصاحبه خود هدف از عادی سازی روابط را حل و فصل مناقشات بین فلسطین و رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

این اظهارات وزیر امور خارجه بحرین در حالی بیان می‌شود که مقامات ایرانی از آغاز دور هفتم مذاکرات وین از ۸ آذر خبر داده اند.

۳۰ خرداد ماه بود که ششمین دور مذاکرات احیای برجام در وین پایان یافت، نشستی ذیل کمیسیون مشترک برجام که از فروردین امسال با هدف احیای این توافق در وین، پایتخت اتریش آغاز و با حضور نمایندگان ایران و گروه ۱+۴ (چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس) و حضور غیرمستقیم آمریکا تشکیل شد. اما با کارشکنی آمریکا در رفع تحریم‌ها هنوز مذاکرات به نتیجه مشخصی نرسیده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۱ ۰۴ آذر ۱۴۰۰
طفلکی توهم زد و این چرندیات را نشخوار کرد
جدی نگیرید
حالش خوب نیست
خواسته از عافله جا نماند
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
یکی نیست یه حرفی بزنه تا دهن این کثیف بسته بشه؟؟؟ نیست؟؟؟
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
غلط زیادی کردی....
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
بحرین جزو منطقه است ؟ پس چرا در نقشه کشوری به نام بحرین دیده نمی شود؟ منظور از بحرین همان عروسی که شاه ملعون تقدیم اعراب کرد و حالا در پناه دوست پسران و شوهرانش دم در آورده است ؟ دختره بی چشم و رو .
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
گل گفتی..
احسنت
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
شما هیچ حقی برای اعتراض به ایران ندارید..... خالو وخواهر زااده بن سلمانید بریدیه قبیله خودتودتون نجده
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
تو خاک جدا شدن از ایران مفت زندگی می کنید علیه صاحب منزلتون هم حرف می زنید.