سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشک همیشه همراه؛

سامانه «همراه پزشک» به همت متخصص همدانی طراحی شد

متخصص همدانی به تازگی سامانه‌ای به نام «همراه پزشک» طراحی کرده است که می‌تواند به عنوان پزشک ۲۴ ساعته شما را معاینه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شما با ثبت نام در این سامانه در صورتی به پزشک معرفی می‌شوید که نیاز باشد در غیر این صورت سامانه به شما می‌گویید که کار‌های درمانی خود را در خانه انجام دهید.

دکتر عبدالحمید پیله ور متخصص مهندسی پزشکی درباره این سامانه گفت: همراه پزشک در واقع یک پزشک خانواده حاذق و بی نظیر است که مردم می‌توانند با مراجعه به این سامانه علایم بیماری خود را وارد کنند تا نوع بیماری مشخص می‌شود.

او افزود: درست است که در این سامانه اطلاعات همه نوع دارو و بیماری وارد شده است، اما تشخیص اصلی و اینکه ازچه دارویی باید استفاده شود بر عهده پزشکی است که شما به آن معرفی می‌شوید.

دکتر عبدالحمید پیله ور متخصص مهندسی پزشکی افزود: اطلاعات پزشکی این سامانه با مشاوره و کمک بیش از ۱۰۰ پزشک متخصص جمع آوری شده است.

دکتر شمیم پیله ور، متخصص زنان و فلوشیپ ناباروری درباره اهمیت این سامانه گفت: همکاران پزشک در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف می‌توانند علاوه بر بروزرسانی اطلاعات پزشکی خود از کتب بروز پزشکی نیز استفاده و به جدیدترین اطلاعات در رشته های مختلف پزشکی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.