سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی مردم چهارمحال و بختیاری در اعتراض به مسائل آبی+ تصاویر

مردم چهارمحال و بختیاری در میدان امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون (س) شهرکرد گرد هم آمدند و خواستار رفع مشکلات آبی استان شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صبح امروز چهارشنبه سوم آذر مردم استان چهارمحال و بختیاری در میدان امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون (س) شهرکرد گرد هم آمدند و خواستار رفع مشکلات آبی استان شدند.

آن‌ها در این گردهمایی مسالمت آمیز با تاکید بر همدلی و وحدت با مردم استان‌های همجوار از مسئولان می‌خواهند نگاه واقع بینانه‌ای به آب استان چهارمحال و بختیاری داشته باشند.


بیشتر بخوانید


مردم در شعار‌های خود خواستار لغو طرح‌های غیرقانونی آب از مسئولان هستند
 

مردم از شورای عالی آب خواهان اجرای عدالت هستند

شرکت کنندگان در این گردهمایی با سردادن شعار‌های نظیر «قوه قضاییه عدالت عدالت» و «استان ما سرچشمه است، اما همیشه تشنه است» خواستار توقف طرح‌های غیر قانونی انتقال آب شدند.

مردم همچنین دست نوشته و پارچه نوشته‌هایی با مضمون اینکه اجرای طرح‌های غیر قانونی انتقال آب موجب از بین رفتن استان چهارمحال و بختیاری خواهد شد در دست داشتند و از شورای عالی آب خواهان اجرای عدالت در تقسیم آب شدند.

ادامه گردهمایی مردم چهارمحال و بختیاری مقابل استانداری

مردم استان چهارمحال و بختیاری پس از گردهمایی در میدان امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون (س) شهرکرد هم اکنون در حال حرکت به سمت استانداری هستند.

مردم در این گردهمایی‌ها خواستار رفع مشکلات آبی استان چهارمحال و بختیاری هستند.

حدود ساعت ۱۲ ظهر مردم چهارمحال و بختیاری پس از گردهمایی مقابل امامزادگان حکیمه و حلیمه خاتون (س) شهرکرد و استانداری متفرق شدند و هم اکنون خیابان‌های منتهی به این دو مکان خلوت و ترد عادی است.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
درود و هزاران درود بر غیرت همشهری های نازنینم پایدار باشید