سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برترین‌های مسابقات ملی مناظره دانشجویی

تیم‌های برتر دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با برگزاری مرحله نهایی و اختتامیه دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری، تیم‌های دانشجویی «فارابی»، «شهید ظفر خالدی» و «ویرا» به‌عنوان گروه‌های برتر معرفی و تقدیر شدند.

سیروس رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و مشارکت واحد‌های استانی جهاد دانشگاهی هر ساله در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


او افزود: مسابقات مناظره دانشجویی در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود که مرحله منطقه‌ای این مسابقات، امسال در سه منطقه منتخب در دی‌ماه برگزار و مرحله کشوری هم با حضور ۱۶ تیم برگزیده در اسفند به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رضایی اضافه کرد: امسال در مرحله استانی ۱۴ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های شهرکرد، فرهنگیان، پیام‌نور، آزاد اسلامی، علمی- کاربردی و علوم پزشکی استان نام نویسی کرده‌اند که بیشترین مشارکت مربوط به دانشگاه فرهنگیان استان است.

او ادامه داد: تیم‌های منتخب این دوره، ترکیبی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، پیام نور، دانشگاه شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.