سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از نیروی انسانی کارآمد عامل مهم برقراری شرایط پایدار در مواقع بحران است

رییس گروه مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: استفاده از نیروی انسانی کارآمد و تجهیزات مناسب عامل مهم در برقراری شرایط پایدار در مواقع بروز بحران است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، علی رجبی رییس گروه مدیریت بحران وزارت نیرو   در  نشست فرماندهی مانور عملیاتی آموزشی سطح یک وزارت نیرو در منطقه عمومی پیر سهراب شهرستان چابهار با بیان اینکه رسالت شرکت‌های تابعه وزارت نیرو خدمت رسانی به مردم است اظهار داشت: انجام این مانور نقش مهمی در شناسایی چالش‌ها و نقاط ضعف هر سازمان دارد تا در شرایط اضطراری خدمت رسانی مطلوب انجام شود.

وی ادامه داد: رویکرد طراحی این مانور افزایش اعتماد اجتماعی جامعه و انسجام و هماهنگی شرکت‌های آب و برق در هنگام بروز بحران است.

سیستان و بلوچستان از استان‌هایی است که همواره در معرض بروز حوادث طبیعی قرار دارد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم گفت: این استان از جمله مناطقی است که همواره در معرض بروز حوادث طبیعی قرار دارد و دستگاه‌های خدمت رسان باید به حفظ آمادگی و هماهنگی همیشگی خود اقدام کنند.

علیرضا شهرکی افزود: انجام این مانور نقش مهمی در حفظ آمادگی تیم‌های عملیاتی در مواقع بحرانی خواهد داشت به گونه‌ای که بیشترین خدمت رسانی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی بیان کرد: با بهره گیری از تجربیات اینگونه مانورها، نقاط قوت و ضعف هر سازمان باید به درستی شناسایی و در صدد رفع آن بود.

نصب و برکناری ۹ اصله تیر در مانور عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو در شهرستان چابهار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان و رئیس کمیته ایمنی و امنیت مانور عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو در حاشیه این نشست اظهار داشت: طی اقدام عملیاتی یک روزه پرسنل شرکت‌های توزیع برق استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی چهار اصله پایه بتونی ۱۲.۱۰۰۰، دو پایه بتونی ۱۲.۴۰۰ نصب و ۲ اصله پایه چوبی ۱۲ متری و یک اصله پایه بتونی ۱۲.۴۰۰ فرسوده برکنار شد.

خلیل عوض زاده ادامه داد: همچنین طی فعالیت تیم‌های عملیاتی شرکت‌های توزیع برق این مناطق ۲۱ اسپن رگلاژ شبکه برق انجام شد.

وی بیان کرد: ۱۹ تیم عملیاتی با استعداد نیرویی ۹۹ نفر و ۴۱ ماشین سبک و سنگین از استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی در در مانور بزرگ عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو در منطقه عمومی پیر سهراب شهرستان چابهار فعالیت نمودند.

عوض زاده با بیان اینکه هفت تیم عملیاتی با استعداد نیروی ۱۸ نفر در حوزه توزیع برق فعالیت داشتند گفت: هدف از برگزاری این مانور، هماهنگی و ارتقای عملکرد شرکت‌های تابعه وزارت نیرو برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی است.

وی در بخش کمیته ایمنی و امنیت مانور بزرگ عملیاتی، آموزشی سطح یک وزارت نیرو گفت: هماهنگی لازم با ارگان‌های انتظامی و امنیتی به منظور کنترل تردد و حضور اکیپ‌ها و خودرو‌های عملیاتی و امدادی به منطقه، آماده باش کامل کلیه نیرو‌های منطقه در حفاظت از تأسیسات و تجهیزات و برقراری نظم و امنیت از جمله موضوعات دنبال شده در این بخش بود.

 با توجه به اهمیت امنیت مانور عملیاتی_آموزشی سطح یک وزارت نیرو، تیم‌های کارشناسی از استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، کرمانشاه، همدان، سمنان و خراسان رضوی به صورت تخصصی نسبت به ارزیابی این مانور اقدام کردند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.