سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست خبری فوتبالی از راه دور

سرمربی پیکان که به دلیل تمرین تیمش در بابلسر نتوانست به نشست خبری در ساری برسد در گفت و گوی صوتی شرکت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران که به دلیل همزمانی تمرین تیمش در بابلسر و نشست خبری نتوانسته بود خود را به ساری برساند در یک گفت و گوی صوتی شرکت کرد.

او درباره مسابقه فردا مقابل نساجی مازندران گفت: پیکان در دیدار قبلی مقابل فجر سپاسی بازی را واگذار کرد به همین دلیل بازی مقابل نساجی برای ماندن در رده بالای جدول حساسیت ویژه ای دارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران افزود: بازیکنان پس از آن بازی تلاش کردند به بهترین شکل برای بازی آماده شوند و توجیه هستند که بازی مقابل نساجی برای تیم پیکان اهمیت زیادی دارد.

حسینی با بیان اینکه نساجی وضعیت خوبی دارد ، ادامه داد: نقاط ضعف و قوت نساجی کاملا آنالیز شده است و پیکان کار سختی مقابل نساجی در خانه اش خواهد داشت اما تلاش می کنیم با امتیاز بالا به تهران برگردیم.

او گفت: بر اساس تصاویری که از دیدارهای خانگی نساجی در ساری دیدم زمین مسابقه کیفیت خوبی ندارد اما امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که یک بازی خوب به نمایش گذاشته شود.


بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه همه بازیکنان پیکان شرایط خوبی دارند گفت: فقط محمدعلی فرامرزی به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم نخواهد بود.

پیکان در ۵ بازی گذشته خود مقابل هوادار، تراکتور و ذوب آهن پیروز شد، مقابل نفت مسجد سلیمان به تساوی رضایت داد و در آخرین دیدار مقابل فجر سپاسی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با ۱۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

تیم پیکان از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه شهدای ساری مقابل نساجی مازندران بازی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.