سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقتدار امروز ایران دشمنان را عصبانی کرده است

امام جمعه کرمانشاه گفت:به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده‌ایم که قایق کوچک ما ناو بزرگ جنگی دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه امروز (دوم آذر) در همایش تجلیل از روحانیون رزمنده در مجتمع بعثت کرمانشاه، از ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بلامنازع در منطقه یاد کرد و افزود: اقتدار کنونی ایرانی اسلامی سبب شده تا کشور‌های منطقه از جمله یمن، عراق، لبنان و... نگاهشان به ایران اسلامی باشد.

آیت الله علما تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده ایم که قایق کوچک ما ناو بزرگ جنگی دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند و این اقتدار امروز ایران اسلامی دشمنان را عصبانی کرده است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: آمریکا از اینکه ما به فناوری هسته‌ای دست پیدا کرده ایم ناراحت و عصبانی نیست، آمریکا از این عصبانی است که چرا ایران اسلامی به چنین اقتداری رسیده که در دنیا حرف برای گفتن دارد.

او یادآوری کرد: در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام مقدرات کشور ما در دست آمریکا بود و تمام امور کشور زیر نظر آمریکا اداره می‌شد. شاه حتی نمی‌دانست در کشور چند فروند هواپیما داریم، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده ایم که دنیا روی ما حساب باز می‌کند.

آیت الله علما سپس با تاکید بر اینکه باید اقتدار کنونی ایران اسلامی را حفظ کنیم، گفت: باید با جان و دل به اسلام خدمت کرده و انقلاب را حفظ کنیم.

او ادامه داد: برای پیروزی این انقلاب خون‌های زیادی داده شده، لذا باید با تمام توان برای حفظ آن تلاش کنیم.

امام جمعه کرمانشاه  با بیان اینکه انقلاب اسلامی ساده به دست نیامده، بیان داشت: شهدا رفتند تا امروز اسلام قدرتمند باشد، لذا همه باید برای معرفی اسلام به جهانیان تلاش کنیم و اگر در راه اسلام و قرآن فدا شویم، کار زیادی نکرده‌ایم.

آیت الله علما در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: باید تفکر بسیج را سفت و محکم بگیریم تا آثار و نتایج آن را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.