سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون مطمئن‌ترین راه برای در امان بودن از کرونا

فرماندار زرند گفت: واکسیناسیون مطمئن‌ترین راه برای در امان بودن از کرونا و تغییر وضعیت کرونایی شهرستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده فرماندار زرند ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا که با حضور دکتر نوذر نخعی مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و اعضای ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان در محل فرمانداری زرند برگزار شد، اظهار داشت: مطمئن‌ترین راه برای کنترل بیماری کووید ۱۹، واکسیناسیون است.

او با اشاره به اجباری بودن داشتن کارت واکسن کرونا از امروز، افزود: ادارات، اصناف، کارخانجات، صنایع و معادن ملزم به ممانعت از ورود کارکنانی هستند که حداقل یک دوز واکسن تزریق نکرده اند.

صادق زاده با اشاره به تشدید بازدید‌های اکیپ‌های نظارتی در شهرستان تصریح کرد: گشت‌های مشترک سیار بازرسی متشکل از فرمانداری، دادستانی، اتاق اصناف، صنعت و معدن و تجارت، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی به همراه قاضی ویژه در سطح شهر زرند فعال هستند و واحد‌های صنفی و تالار‌هایی که از مصوبات ستاد کرونا شهرستان سرپیچی کنند، پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او  در ادامه گفت: برگزاری مراسم در تالار‌ها فقط با مجوز مرکز بهداشت، به صورت تک مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز است و در غیر اینصورت تالار متخلف تعطیل خواهد شد.

او افزود: با توجه به بازگشایی مدارس، مدارس ملزم به رعایت پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها و تمام استاندارد‌های مدنظر هستند تا نگرانی برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان ایجاد نشود و بدین منظور پایش روزانه مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.