سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان یزدی

فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی در تفت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها به همت فردی در شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم با تاسیس یک شرکت و جلب اعتماد مردم، مبالغ هنگفتی را به بهانه پرداخت سود کلان از آن‌ها دریافت کرده و از محل متواری شده است.

او بیان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در شهرستان تفت شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی به محل اعزام و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به کلاهبرداری ۱۰۰ میلیارد ریالی از ۵۳ نفر از شهروندان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان یادآور شد: شهروندان برای سرمایه گذاری به سازمان‌های رسمی و دولتی مراجعه کنند و هیچگاه فریب افرادی که سود‌های بسیار زیاد و نامتعارف را پرداخت می‌کنند نخورده و قبل از هرگونه سرمایه گذاری و پرداخت وجه نسبت به استعلام از مبادی مربوطه اقدام نمایند.

انتهای پیام/‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.