سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پوشش ۳۰ درصدی طرح ارتقای سواد حرکتی برای دانش آموزان ابتدایی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران بااشاره به روند اجرای طرح سواد حرکتی از پوشش ۳۰ درصدی این طرح خبر داد.

حسن محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اجرای طرح سواد حرکتی برای دانش‌آموزان با اشاره به اینکه این کار در ادامه طرح تحولی است که معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش طی ۵-۶ سال گذشته تاکنون دنبال می‌کند، بیان کرد: سال گذشته طرح کوچ را برای کنترل چاقی و اضافه وزن دنبال کردیم و امسال ارتقای سلامت دانش آموزان و افزایش سواد حرکتی را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: در نظر داریم بخشی از دانش آموزان را مورد ارزیابی اولیه و ثانویه داشته باشیم و در بین این دو آزمون برنامه افزایش سواد حرکتی را برای آنها داشته باشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش تهران اظهار کرد: برای ارائه تمرینات افزایش سواد حرکتی، معلمان متخصص با کمک خانواده‌ها سواد دانش آموزان را به سطح مطلوب تری خواهند رساند و به این ترتیب تغییراتی در رفتار‌ها مشاهده خواهیم کرد و امیدواریم از این الگو در آینده برای ارتقای سواد بهره ببریم.

محمدی درباره اختیاری یا اجباری بودن شرکت در این طرح گفت که براساس دستورالعمل ابلاغی وزارتخانه، ۳۰ درصد دانش آموزان تحت پوشش طرح قرار دارند که با این وجود، در برخی از مدارس و مناطق با هماهنگی معلم متخصص، طرح در مدرسه دنبال شده است تا وضعیت سواد حرکتی بهبود یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.