سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۸۸ مازندرانی دیگر به کرونا

۸۸ مازندرانی دیگر به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی مازندران بستری شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ۸۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و یک بیمار نیز در این مدت جان خود را از دست داد.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه ۷۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۵۲ نفر ترخیص شدند، گفت: ۲۹۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او با اشاره به شرایط حاد تنفسی ۴۵ بیمار، افزود: یک مازندرانی ۲۴ ساعته گذشته بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران جان باخت.

دکتر عمادی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری شدن ۱۲ بیمار کرونایی جدید در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۲ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۳ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روزگذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است.

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.