سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ هزار نفر در مهاباد هنوز واکسن کرونا را تزریق نکردند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: ۳۰ هزار نفر از واجدین شرایط در این شهرستان هنوز برای تزریق واکسن خود اقدام نکرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بهاءالدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: از مجموع ۱۹۲ هزار نفر واجد شرایط دریافت واکسن در مهاباد ۳۰ هزار نفر هنوز نسبت به تزریق واکسن خود اقدام نکردند که پایش و شناسایی جهت توجیه واکسیناسیون در دستور کار قرار دارد.

حسینی افزود: عادی انگاری شرایط و بی‌توجهی به موضوع مهم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی منجر به بروز خیز ششم همه گیری کرونا و بحرانی شدن اوضاع می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه واکسن کافی و مورد نیاز برای تزریق شهروندان موجود است، اذعان کرد: شهروندان بالای ۱۲ سال و مشمول دریافت واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن باید نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این بحران، از مردم خواست تا حتی پس از دریافت واکسن نیز، حتما ماسک بزنند، از حضور در تجمعات بپرهیزند و همچنان فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

این مقام مسئول از افراد بالای ۴۵ سال خواست که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند در اسرع وقت با ثبت نام سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.