سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر ارشاد:

تلاش‌هایی برای بهبود فضای فعالیت رسانه‌ای در کشور شکل گرفته است

معاون وزیر ارشاد گفت: تلاش‌هایی برای بهبود فضای فعالیت رسانه‌ای در کشور شکل گرفته است و می‌توانیم به بالندگی در این عرصه امیدوار باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با امام جمعه بوشهر از برنامه‌ریزی و تلاش برای توانمندسازی رسانه‌های استانی و محلی در کشور خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر این ظرفیت را دارد که خودش را به عنوان تراز تولید محتوای کشور قرار دهد.

او، استان بوشهر را از نماد‌های مقاومت در کشور خواند و افزود: این استان در حوزه منابع مالی و ارتباطات ظرفیت بسیار خوبی دارد و دارای موقعیت خاص جغرافیایی و نیروی انسانی پیگیر و فعال است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: تلاش‌هایی برای بهبود فضای فعالیت رسانه‌ای در کشور شکل گرفته است و هرچند نمی‌تواند همه چیز را به وضعیت مطلوب رساند، ولی می‌توانیم امیدوار به بهبود و بالندگی در این عرصه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز با اشاره به جنگ رسانه‌ای بسیار قوی در جهان، گفت: در طول حیات بشری این چنین شرایط جنگی در عرصه رسانه در جهان وجود نداشته و اکنون جنگ بی‌نظیر جهانی در عرصه رسانه تجربه می‌کنیم.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری باتاکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای برای خنثی شدن اهداف دشمنان تاکید کرد: جبهه مقاومت رسانه‌ای الزامات ویژه‌ای دارد و همه رسانه‌ها در فضا‌های مختلف حقیقی و مجازی در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باید جبهه متحد در مقابل تهاجم استکبار رسانه‌ای تشکیل دهند.

او  با اشاره به قدمت فعالیت رسانه‌ای در استان بوشهر، بر حمایت از رسانه‌ها در ابعاد گوناگون تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه نیز گفت: جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب باید تقویت شود.

عباس محمدیان با اشاره به تلاش‌ رسانه‌های بیگانه برای مدیریت افکار، بیان کرد: در مقابل این تهاجم فرهنگی، رسانه‌های ما نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند.

او از بسیج رسانه به عنوان یکی از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب نام برد و افزود: بوشهر از استان‌های برتر در حوزه بسیج رسانه است و فعالیت‌های گسترده‌ای در این حوزه صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به دنبال پیگیری مسائل جامعه باشند، عنوان کرد: امیدواریم شاهد گره‌گشایی از مشکلات حوزه رسانه باشیم که در شهر و استان خود در خط مقدم هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.