سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی میزان رعایت اصول بهداشتی در دانشگاه‌ها

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: از هفته آینده بازرسان استانداری و مرکز بهداشت رعایت اصول بهداشتی در دانشگاه‌ها را بررسی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان اقدام خوبی در زمینه واکسیناسیون و بازگشایی مدارس انجام داده است و از مراکز دانشگاهی خوزستان نیز انتظار می‌رود نسبت به رعایت نکات بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.

او با بیان اینکه از هفته آینده بازرسان استانداری و مرکز بهداشت استان میزان رعایت اصول بهداشتی در دانشگاه‌ها را بررسی کرده و فعالیت آن‌ها از نظر رعایت اصول بهداشتی از نزدیک رصد می‌شود، افزود: از همه اقشار جامعه درخواست می‌شود همچنان رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

حیاتی بیان داشت: یکی از کانون‌های پرخطر کرونا در استان خوزستان همچنان مطب‌های پزشکان می‌باشند که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها به حداقل رسیده است و تمامی بانک‌ها باید حداکثر ظرف یک هفته نسبت به نصب تهویه مناسب در بانک اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان تصریح کرد: خوزستان در زمینه واکسیناسیون همچنان از میانگین کشوری عقب است. باید در این زمینه بیشتر تلاش شود. از مردم خوزستان انتظار داریم نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند و یک دُز واکسن ایمنی ایجاد نمی‌کند بنابراین باید تلاش کرد افرادی که در مرحله دوم واکسن تاخیر دارند هر چه سریعتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.