به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، میرزا علی احمدی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: دولت در راستای تحقق دولت الکترونیک، آیین نامههای متعددی درخصوص بهره برداری از دفاتر پیشخوان و برون سپاری خدمات دستگاههای اجرایی به این دفاتر را ابلاغ کرده است.
احمدی بیان داشت: این کار با هدف ارائه مناسب خدمات و تکریم ارباب رجوع و همچنین دسترسی آسان اقشار جامعه به دولت الکترونیک، انجام می شود.
وی درباره امور حقوقی این اداره کل که به دفاتر پیشخوان واگذار شده گفت: این خدمات به شرح ذیل به دفتر پیشخوان دولت واگذار گردیده است.
1. درخواست سند واحدهای مسکونی (مسکن مهر، استیجاری، خانههای سازمانی، تعاونیهای مسکن)
2. درخواست سند اراضی (نصاب مالکانه، واگذاری اشخاص، موقوفه الوند، اراضی مالکانه مهرگان، اراضی تصرفی ماده ۱۰۰، مزایدات، تعاونیهای مسکن، ادارات، واگذاریهای سنوات گذشته با هر نوع)
3. پاسخ استعلامات (دفترخانه ها، دادگاه ها، شهرداری و سایر ارگانهای دولتی)
4. استعلام سوابق دریافت تسهیلات دولتی مرتبط با مسکن (فرم جیم)
بازگشت
انتهای پیام/