سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

دماسنج مواد مخدر استان تب بالایی را نشان می‌دهد

استاندار قزوین گفت:آمار‌ها از روند اعتیاد در سطح استان نگران کننده و تاسف بار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در شورای هماهنگی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان گفت: آمار‌های اعتیاد در سطح استان و گروه‌های سنی پایین جامعه بسیار نگران کننده است.

وی افزود:شیوع مصرف مواد مخدر در بین نوجوانان و دانش آموزان روند افزایشی داشته که حاکی از ان است در بحث مواد مخدر و مبارزه با ان کوتاهی کرده ایم.

اعلایی گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها است و باید در این مقوله بسیار جدی ورود کنیم و تا زمانی که در حوزه عملی روند کاهشی نداشته باشیم ضعیف عمل کرده ایم.

وی افزود: اثرات اجتماعی اعتیاد بسیار زیاد بوده و در این بین گروه‌های سنی دانش آموزان در معرض خطر هستند که در این راستا خانواده‌ها باید آگاهی خود را بالاتر برده و حساس شوند.

استاندار تاکید کرد: برای اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر آموزش، آگاه‌سازی و حساس‌سازی جامعه همراه با شیوه‌های مختلف رسانه‌ای و فرهنگی اهمیت زیادی دارد.

استاندار تاکید کرد: باید در حوزه اعتیاد استان که روند افزایشی به نسبت کشور داشته بسیار سریع ورود جدی کرد و در اولین اقدام معتادان متجاهر که بیشتر سرقت‌های خرد توسط انان صورت می‌گیرد، جمع آوری شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.