سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش روحانیون بسیجی سپاه عاشورا در تبریز

به مناسبت هفته بسیج همایشی با حضور روحانیون بسیجی سپاه عاشورا در مسجد جامع تبریز برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام روشن تن مدیر حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: هدف اصلی و نهایی بسیج تقابل با نظام سلطه و تداوم استقلال نظام اسلامی است.

وی افزود: در بحث تفکر بسیجی باید بدانیم ما به عنوان یک طلبه و بسیجی چه تفکری را دنبال می‌کنیم و چه تفکری بر ما حاکم است، فرهنگ اساس یک جامعه را تشکیل می‌دهد پس هر جامعه سالم قطعا از اندیشه سالم برخوردار است.

مدیر حوزه‌های علمیه استان تصریح کرد: پایه منطقی و عقلانیت یک سازمان به تفکراتی که آن را تشکیل داده وابسته است، در حقیقت شاخصه‌های مهم یک بسیجی از نظر امام خمینی (ره)  در تداوم یک حرکت بسته به واقع نگری، عقل گرایی و ایمان گرایی، آزادی و آگاهی، مسئولیت پذیری، حضور و آمادگی مستمر درصحنه، ظلم ستیزی، عشق و سلوک، اطاعت آگاهانه و عدالتخواهی است.

 حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) معمار و طراح این تفکر و فرهنگ هستند و ما را به آن سفارش کرده اند، اظهار داشت: ایشان به این فرهنگ باور داشته و می‌دانستند راه نجات امت اسلام است، لذا باید در میدان باشیم و ضمن مسئولیت پذیری به تکالیف خود عمل کنیم.

در تقویم رسمی کشورمان از ۲۹ آبان تا ۵ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.