سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد رسانی به ۱۸۰ خانوار آسیب دیده از آبگرفتگی منازل در شوشتر

با تلاش نجاتگران هلال احمر ۱۸۰ خانوار آسیب دیده از آبگرفتگی منازل در شوشتر امداد رسانی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی معابر شهری و برخی منازل مسکونی در شهرستان شوشتر، به امداد رسانی‌های جمعیت هلال احمر در طی دو روز گذشته اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۱۸۰ خانوار متاثر از آبگرفتگی‌ها مورد امدادرسانی نجاتگران هلال احمر قرار گرفته اند.

او افزود: شهرک علم الهدی، شهرک اندیشه، منطقه بهشت رضا، دره سوزنگر، دره نوح، روستای پیردالو، بعضی از مناطق مرکز شهر و شاه نجف از جمله نقاطی هستند که امدادرسانی در آنجا صورت پذیرفته است و روند امدادرسانی نیز ادامه دارد.

پهلوان بیان داشت: به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی، علاوه بر تیم‌های جمعیت هلال احمر شوشتر، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لالی، اندیمشک، گتوند و اهواز نیز از روز گذشته در منطقه حضور یافته و با تلاش بی وقفه در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارش شدید باران و آبگرفتگی در برخی مناطق شهرستان شوشتر هستند.

چرا روان‌آب وارد منازل شوشتری‌ها شد؟

حسین پنبه‌دانه‌پور فرماندار شوشتر گفت: یکی دو ساعت پس از بارندگی در شوشتر، شرایط در وضعیت عادی قرار گرفت و آب از معابر به جز دو نقطه در شهرک علم الهدی و چشمه سوزن‌گر تخلیه شد.

او با بیان اینکه در این دو نقطه، روان‌آب وارد منازلی که کف پایین‌تر از معابر دارند، شده است، افزود: همشهریان دچار بحران شدند، اما از ابتدای آغاز بارندگی برای رفع مشکلات مردم همه عوامل ستاد مقابله با بحران وارد عمل شده‌اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.