سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی همزمان با هفته بسیج در سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سالگرد هفته بسیج با هدف خدمت بی‌منت اجرای ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی استان در دستور کار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ غلامرضا ملایی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  گفت:  همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته بسیج با هدف خدمت بی‌منت و ارائه خدمات و محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اجرای ۴۰ پروژه محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی استان در دستور کار است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: این پروژه‌ها شامل ساخت ۶ باب مدرسه، پنج باب خانه محروم، راه‌اندازی آب تصفیه‌کن و مرمت خانه محروم است که توسط گروه‌های جهادی در مناق محروم و دورافتاده استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارزش این پروژه‌ها بیش از ۶۰ میلیارد ریال است، گفت: احداث یک هزار واحد مسکونی استاندارد برای حاشیه‌نشینان شهر چابهار در منطقه "مراد آباد" از دیگر اقدامات مهم و ماندگار سازمان بسیج مستضعفین در این خطه از کشور است که پشتیبانی آن بر عهده بسیج سازندگی است و در این مسیر از ظرفیت نیرو‌های جهادی بهره‌گیری می‌شود.

ملایی ادامه داد: این پروژه که ساخت آن در چهار فاز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در دستور کار است، خدمتی ویژه به محروم‌ترین مردم ایران محسوب می‌شود و در این مسیر از هیچ تلاشی برای خدمت بی‌منت به مردم دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.