سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کمیته امداد کردستان منصوب شد

طی مراسمی رضا طوسی به عنوان سرپرست کمیته امداد استان کردستان معرفی و منصوب و از زحمات سید علی موسوی جم، مدیر کل قبلی این نهاد تقدیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، سید علی موسوی جم مدیر کل کمیته امداد کردستان امروز در جلسه تکریم مدیر کل و معارفه سرپرست کمیته امداد کردستان عنوان کرد: دوران مدیریت بنده در این نهاد دوران کوتاهی بود که جزو بهترین دوران کاری بنده بوده و اگر عملکردی در این مدت حاصل شده نتیجه تلاش و زحمات همه کارکنان بوده است.

موسوی جم افزود: کار در این نهاد و گره گشایی از نیازمندان همانطور که در احادیث و کلام بزرگان اشاره شده ارزشمند و خوشایند است.

او گفت: باتوجه به اینکه قبلا در جا‌های مختلفی کارکرده ام نوع تفکر غالب در کمیته امداد متفاوت است و کسب رضای خلق و خدا در اولویت کار‌های این نهاد است و همکاری خوبی در بین کارکنان وجود دارد.

مدیر کل قبلی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: حفظ کرامت مددجویان و کارکنان جزو اولویت‌های بنده بود که در زمینه مددجویی به تمامی شهرستان‌ها تفویض اختیار شده بود تا از رفت و آمد و به زحمت افتادن افراد تحت حمایت به سنندج خودداری شود.

 موسوی جم گفت: طی چند ماه گذشته حوزه نظارت و بازرسی را مسئول پیگیری درخواست‌های مددجویی کرده بودم تا در ارائه خدمات به مددجویان تسریع شود و این کار موجب بهبود عملکرد شده بود.

در ادامه جلسه رضا طوسی به عنوان  سرپرست کمیته امداد کردستان معرفی شد.

طوسی ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد رئیس کمیته امداد کشور و شورای ارزشیابی دفتر مرکزی برای انتصابش عنوان کرد: امید است در دوران مسئولیت بنده با همکاری و همدلی همه کارکنان زمینه کسب رضایت خانواده‌های تحت حمایت فراهم شود.

او افزود: ما در این نهاد وظیفه نوکری و خدمت گذاری به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند را داریم و تنها چیزی که ارزشمند است کمک به مردم و حل مشکلات این خانواده‌ها است.

سرپرست کمیته امداد کردستان در پایان از خدمات مدیر کل قبلی تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطعا دکتر موسوی جم در سمت جدید خانواده‌های تحت حمایت را فراموش نخواهند کرد و در جهت حل مشکل این عزیزان با این نهاد همکاری و همراهی خواهند داشت.

لازم به ذکر است سید علی موسوی جم طی حکمی به عنوان «مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی» وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.