سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

تضعیف اعتقادات از اهداف اصلی دشمن است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تضعیف اعتقادات و مبانی دینی و ارزشی جزو اهداف اصلی دشمن است،گفت: باید برای خنثی‌کردن این توطئه فرهنگی اقدام کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه شامگاه دوشنبه در اجلاسیه نماز نیرو‌های مسلح یزد گفت: توجه به ارزش‌های الهی و انقلابی و عمل به وظایف شرعی موجب شکست اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است.

او با تبریک هفته بسیج ادامه داد: بسیجی یعنی خروجی نماز و تربیت شده کارخانه انسان‌سازی و برای تحقق ارزش‌های معنوی و ارزشی به خصوص اقامه در جامعه باید بیش از گذشته در کشور اقدام لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اقامه نماز، اقامه دین خداست بیان کرد: نماز ستون دین است و برای برپایی دین خدا و سرچشمه همه خوبی‌ها و ساختن انسان برای همه میدان‌ها باید کار جهادی انجام داد.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه گل سرسبد همه عبادات نماز است گفت: کمال انسان به قرب خداست و هرچه انسان به خداوند نزدیک‌تر شود قیمتی‌تر می‌شود و وسیله پرواز و قرب به خدا عبادت است.

وی اظهار کرد: نماز نماد و باطن اصلی دین است و حقیقت عبودیت و عالی‌ترین درجه‌ای که انسان به آن می‌رسد، درجه‌ای که از نبوت و از امامت بالاتر است و آن مقام عبودیت و بندگی است که در نماز به دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نماز تجلی خلوت و اتصال عبد به خداوند و ملاقات خصوصی عبد و معبود است و باید به خداوند التماس کنیم تا لذت نماز را به ما بچشاند و عشق به آن داشته باشیم.

حاجی‌صادقی خاطرنشان کرد: نماز محور قبولی همه عبادات و اعمال است و دلیلیش این است که اگر نماز قبول شد همه چیز‌های دیگر را هم درست می‌کند و آرامش‌دهنده روح و روان آدمی است و آرامش در انجام این فریضه به دست می‌آید.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.