سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستان

آبرسانی به ۴۰روستا در سفر مدیرعامل بنیاداحسان به سیستان و بلوچستان انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امروز با حضورمدیرعامل بنیاداحسان مدرسه ۳ کلاسه رویش احسان با ظرفیت ۵۰ نفر در یکی از روستا‌های شمال سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

توزیع ۳۵ تن گوشت در قالب مرحله هفتم رزمایش احسان و همدلی، ورود کاروان عدالت آموزش بنیاد احسان به سیستان و بلوچستان، بروزرسانی ۳ دستگاه تانکر سیار با ظرفیت ۴۲ هزار لیتر و افتتاح پویش احسان زندگی از دیگر برنامه‌های امروز سفر مدیرعامل بنیاد احسان به استان سیستان و بلوچستان بود.

در جریان سفر مدیرعامل بنیاد احسان به استان سیستان و بلوچستان بخشی از طرح‌های محرومیت‌زدایی و اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام در این استان به بهره‌برداری رسید.

کاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستانکاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستانکاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستانکاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستانکاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستانکاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستانکاروان همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام در ایستگاه سیستان و بلوچستان

مدیرعامل بنیاد احسان درحاشیه این سفر گفت: تلاش کردیم با همکاری گروه‌های جهادی مردمی و متخصص، طرح‌های محرومیت‌زدایی را سرعت ببخشیم. همچنین در جلسه با مسئولین استانی در خصوص راه‌حل مسائل استان و کمک‌های بنیاد احسان گفتگو کردیم.

سعید سلیمانی از راه‌اندازی کاروان عدالت آموزشی و ورود به این حوزه در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: هدف این کاروان ایجاد ارتباط و هم‌افزایی بیشتر بین گروه‌های جهادی مرتبط به بحث آموزش و بررسی دقیق‌تر از شرایط هر استان و منطقه و نیاز‌های آن است.

وی ادامه داد تاکنون چندین تفاهمنامه در زمینه عدالت آموزشی، هوشمندسازی مدارس و توانمندسازی معلمین یا آموزش و پرورش امضا شده و چندین طرح نیز با همکاری گروه‌های جهادی برنامه‌ریزی شده است.

سلیمانی افزود: در ادامه طرح عدالت آموزشی امروز مدرسه "رویش احسان" با ظرفیت ۳ کلاس و ۵۰ دانش‌آموز با حضور خیرین و مسئولان استانی افتتاح شد، همچنین تفاهمنامه تجهیز و راه‌اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور بین بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان امضا شد.

مدیرعامل بنیاد احسان در خصوص آغاز مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان نیز گفت: امروز با کمک خیرین و حمایت ستاد اجرایی فرمان امام مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان نیز در سیستان و بلوچستان آغاز شد که طی آن ۳۵ تن گوشت گوسفندی در قالب ۷۵۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از جمله کودکان دارای سوءتغذیه و زنان باردار توزیع شد.

وی همچنین از آغاز پویش "احسان زندگی" خبر داد و گفت: این پویش با هدف آبرسانی در مناطق دارای تنش آبی آغاز شده که در اولین گام ۳ دستگاه تانکر سیار با ظرفیت ۴۲ هزار لیتر افتتاح و بروزرسانی شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.