سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲سارق حرفه‌ای تجهیزات مخابراتی در زاهدان

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان زاهدان ۲سارق حرفه‌ای تجهیزات شرکت مخابرات که باعث قطع ارتباط مخابراتی ۴هزار مشترک و بروز ۱۲میلیارد تومان خسارت شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در زاهدان، مأموران کلانتری17 این شهرستان هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژوی۴۰۵ با 2نفر سرنشین که در حال باز کردن و سرقت دریچه ها و حوضچه های تأسیسات زیرزمینی شرکت مخابرات که ارتباط مخابراتی قسمت اعظمی از شهر و منطقه را تامین می کند مشکوک شدند.

سرهنگ محمود سعادتی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان اقلامی از قبیل کمان اره به همراه تیغه، چکش، دیلم، بیل و ساطور برای بازکردن درب حوضچه های تأسیسات زیرزمینی شرکت مخابرات و سرقت اقلام و تجهیزات این شرکت کشف شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه در استعلام ها مشخص شد متهمان سارقان حرفه ای هستند و در سطح شهرستان زاهدان سرقت های متعددی انجام داده اند ابراز کرد: در تحقیقات مشترک پلیس و نمایندگان شرکت مخابرات مشخص شد اقدامات مجرمانه این سارقان باعث قطع ارتباط تلفنی و اینترنتی 4هزار مشترک و 12میلیارد تومان خسارت به تجهیزات شرکت مخابرات شده است.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از شهروندان عزیز تقاضا می شود ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هر گونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.