سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج یک الگوی جهانی است

بسیجیان در عرصه‌های مختلف با تلاش و خدمت رسانی به نیازمندان به یک الگوی جهانی تبدیل شده است و بسیاری از مردم دنیا از این نهاد الگو می‌گیرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با هفته بسیح، آیین آزادسازی جمعی از زندانیان معسر با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد برخی از خانواده‌های معسیرین گرفتار در زندان مشکلات متعددی داشته و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی قرار دارند، همچنین در این زمینه لازم بود افرادی که بیشتر نیاز دارند آزاد شوند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام راحل، اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس، تأمین امنیت پایدار، دفاع از حرم آل‌الله و درماموریت‌های مختلف اعم ازسازندگی، محرومیت‌زدایی، مباحث فرهنگی، اقتتصادی، اجتماعی، مقابله و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، علمی و پژوهشی و... کارنامه درخشانی دارد.

سردار اکبری اضافه کرد: بسیجیان در عرصه‌های مختلف با تلاش و خدمت رسانی به نیازمندان به یک الگوی جهانی تبدیل شده است و بسیاری از مردم دنیا از این نهاد الگو می‌گیرند.

او اظهار داشت: اقتدار ایران اسلامی، مدیون الطاف الهی، عنایات ائمه اطهار علیهم السلام، رهبری‌های امامین انقلاب و رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌ها رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و حضور با بصیرت مردم بسیجی در دیگر عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

سردار اکبری با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت فقیه، تصریح کرد: اخلاص، ایمان به خدا تبعیت از ولایت فقیه و حمایت همه جانبه مردم بسیجی از رزمندگان اسلام، از عوامل موثر در پیروزی رزمندگان اسلام بود.

او گفت: از جمله برنامه‌های هفته بسیج، آزادی جمعی از زندانیان درسطح کشوراست که این اقدام خداپسندانه باهمکاری سپاه، ریاست دادگستری، دادستان و اداره زندان‌ها و خیرین انجام و جمعی از زندانیان آزاد می‌شوند.

سردار اکبری با اشاره به اقدامات بسیج در چهار دهه گذشته، بیان کرد: خدمات ارزشمند لشکر مخلص خدا، بسیجیان در عرصه‌های مختلف دفاعی و امنیتی و کمک‌های مومنانه بر کسی پوشیده نیست.

او افزود: حضور بسیج در هشت سال دفاع مقدس سرنوشت صحنه‌های جنگ و جبهه را عوض و بسیج در دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم کرد.

سردار اکبری اضافه کرد: ۲۲ قشر بسیج در این استان فعال است و ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، بیش از چهار هزار شهید فرهنگی، شهدای کارمندی، شهدای کارگری، شهدای دانشجویی همگی از برکات بسیجی است که امام راحل برای تداوم راه انقلاب اسلامی، این شجره طیبه را پایه‌گذاری کردند.

او اظهار داشت: صد‌ها گردان امام حسین و امام علی علیهم السلام، بیت‌المقدس و گردان کوثر، در کنار پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت، بسیج همیشه آماده و پای کار هستند تا ضمن خدمت رسانی و تأمین امنیت، همانگونه که در گام اول انقلاب قدم‌های مستحکمی برداشته شد، امروز قدرتمندانه وارد گام دوم انقلاب شدند.

سردار اکبری ادامه داد: بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شد و به دست نیازمندان رسید و یکی از حوزه‌های کمک مومنانه و مواسات همین آزادسازی زندانیان و کمک معیشتی به سایر زندانیان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.