سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین خوراک پالایشگاه اصفهان بدون وقفه از مرکز انتقال نفت

در پی اجرای تعویض خط لوله انتقال نفت خام از مارون به اصفهان در محدوده سرخون استان چهارمحال و بختیاری تأمین خوراک پالایشگاه اصفهان بدون وقفه از مرکز انتقال نفت و تأسیسات شهید بهشتی محقق شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهمن رشیدی رئیس مرکز شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان گفت: با توقف انتقال نفت خام در محدوده سرخون استان چهارمحال و بختیاری، این مرکز انتقال نفت و تأسیسات با تغییر مسیر‌های لازم در منیفولد خطوط ۳۲ و ۲۴ اینچ این مرکز، شروع به ارسال نفت خام ذخیره شده در مخزن (استراتژیک یک میلیون و ۳۳۰ هزار بشکه ای) T ۳ به مخازن پالایشگاه با استفاده از بوستر پمپ‌های خط ۲۴ اینچ اصفهان ـ ری کردند.

وی افزود: در مدت توقف ۱۲۰ میلیون و ۳۷۲ هزار لیتر، معادل ۷۵۸ هزار بشکه نفت خام از مخزن T ۳ به مخازن پالایشگاه ترانسفر شد.

پالایشگاه اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های پالایشی کشور نقش تعیین کننده‌ای در تأمین سوخت و فرآورده‌های نفتی کشور دارد و تأمین نفت خام مورد نیاز این پالایشگاه و بخشی از نفت خام مورد نیاز پالایشگاه‌های تهران و تبریز بر عهده شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان است.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.