سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح زمستانی پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادرسان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادرسان خبر داد و گفت : در این طرح مجموعا ۵۹۶ اکیپ از دستگاه‌های امدادرسان محور‌های استان را پوشش می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : از مجموع اکیپ‌های یاد شده ۳۶۰ مورد مربوط به راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۱۱۲ مورد مربوط به پلیس راه، ۸۷ مورد مربوط به اورژانس و ۳۷ مورد مربوط به هلال احمر است.

او تعداد افراد بکارگیری شده در اکیپ‌های امدادرسان پلیس راه، هلال احمر، حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس را ۲۶۴۶ نفر اعلام کرد.

جاویدان با اشاره به آغاز زودهنگام طرح زمستانی، افزود: این طرح از امروز (اول آذر) تا روز ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تسهیل در عبور و مرور، رسیدگی به موضوعات راهبندان و امداد رسانی به مردم و مسافران در حوادث جاده‌ای و ... را از جمله اهداف این طرح برشمرد.

او خدمت رسانی به مردم را برای پلیس و دیگر دستگاه‌ها یک توفیق و افتخار بزرگ برشمرد و گفت: خادمان مردم در دستگاه‌های امدادی بویژه پلیس همه توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات لازم به مردم شریف ایران اسلامی و استان کرمانشاه به کار خواهند گرفت.

جاویدان تعداد فوتی‌های سوانح رانندگی هشت ماهه اول امسال را ۲۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد فوتی نسبت به مدت مشابه پارسال یازده درصد کاهش داشته است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.