سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار لرستان :

کلاس‌های حضوری مدارس به صورت متراکم تشکیل نمی‌شود

استاندار لرستان گفت: با توجه به دستورالعمل بازگشایی مدارس کلاس‌های درس حضوری در استان به صورت متراکم برگزار نمی‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرهاد زیویار،استاندار لرستان اظهار داشت: در وضعیت فعلی لازم نیست دانش آموزان به طور متراکم در کلاس‌های درس حاضر شوند بلکه با بهتر شدن شرایط، ابتکار عمل و همکاری سایر دستگاه‌ها دانش آموزان از حضور مداوم و مستمر در خانه خارج شده و می‌توانند از سواد حرکتی بهره‌مند شوند.

وی افزود: گزارش وضعیت تحصیلی دانش آموزان و پیشنهاداتی در راستای پیشرفت تحصیلی با توجه به شرایط کرونایی و آموزش مجازی دریافت و تصمیماتی در خصوص بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه و عدم استفاده از فضا‌های عمومی و آموزشی لازم است ابتکاراتی ارائه شود تا از وضعیت فعلی خارج شده و بتوان با استفاده مطلوب از امکانات و فضا‌های آموزشی و پرورشی در جهت رشد دانش آموزان اقدام کرد.

زیویار گفت: با گذشت حدود ۲ سال از اپیدمی کرونا به دنبال گسترش آموزش حضوری هستیم که لازم است این مهم با همراهی دستگاه ها، تمامی عوامل موثر در نظام تعلیم و تربیت و محور قرار دادن مدارس پیگیری شود تا موضوع تعلیم و تربیت همراه با حفظ سلامت دانش آموزان دنبال شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.