به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، صبح امروز تعدادی از شهروندان گرگانی برای دریافت سهمیه نفت خود به یکی از مراکز فروش نفت در گرگان مراجعه میکنند، اما نتوانستند نفت مورد نیاز را دریافت کنند.
مدیر این مرکز پخش اختلال در سامانه شرکت نفت را به عنوان علت قطعی سیستم عنوان میکند.
عاطفه بیاری یکی از این شهروندان گرگانی در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سه روز است که از ساعت ۷ و نیم صبح برای دریافت سهمیه ۲۰۰ لیتری نفت به این شعبه مراجعه میکنم، اما تنها پاسخی که میشنوم این است که سامانه قطع است.
او گفت: به یک مرکز فروش نفت در نقطهای دیگر از شهر گرگان مراجعه کردیم تا از قطعی سامانه مطمئن شویم، اما مراکز دیگر به فروش نفت مشغول بودند.
بیاری ادامه داد: برای بررسی علت قطعی این سامانه به شرکت نفت شهر گرگان مراجعه کردم، اما به ما گفته شد سیستم مربوط به شرکت نفت قطع نیست.
بیاری ادامه داد: با پیگیری بیشتر متوجه شدیم علتی که مانع خرید ما از این مرکز فروش نفت شده بود قطعی دستگاه کارت خوان این مرکز بوده است نه قطعی سامانه.
او گفت: افرادی که برای خرید نفت مراجعه میکنند عمدتا افرادی هستند که از نعمت گاز محرومند و در مناطق کمتر توسعه یافته شهرساکن هستند، اگر از طرف مدیریت این مرکز فروش علت دقیق ارائه ندادن خدمات مشخص میشد تعداد زیادی از مردم به مدت سه روز علاف نمیشدند.
خانم بیاری از باشگاه خبرنگاران جوان خواست موضوع تکریم ارباب رجوع در مراکز ارائه دهنده خدمات و همچنین نظارت بر عملکرد این مراکز را پیگیری کند.
برای پیگیری این موضوع با مرتضی مقدس رئیس روابط عمومی شرکت پخش فراوردههای نفتی گلستان تماس گرفتیم.
مقدس توضیح داد: متاسفانه از سوی مدیر این مرکز علت دقیق ارائه ندادن خدمات به مراجعه کنندگان اعلام نشده و همین موضوع باعث سردرگمی این افراد شده است.
او افزود: چند روزی است که دستکاه پوز این مرکز فروش نفت قطع شده است و خوشبختانه امروز مشکل آن برطرف شد.
مقدس با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: موضوع آموزش به این افراد و نحوه خدمات رسانی همواره مورد توجه شرکت پخش نفت بوده است و حتما در این رابطه تذکرات لازم داده می شود.
انتهای پیام/ق