سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

بارش‌ها در استان اصفهان تا اواسط هفته ادامه دارد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از گذر متناوب امواج بارش‌زا از استان تا سه روز آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابراهیم هنرمند کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فردارگبار و رعد و برق همراه با وزش باد به نسبت شدید جنوب استان را فرا می‌گیرد، گفت: بارش باران و برف در غرب و جنوب استان تا اواسط این هفته  ادامه دارد و در سایر مناطق اصفهان نیز بارش پراکنده باران محتمل است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی از دیشب، ادامه داد: تاکنون در فریدونشهر با میانگین ۶.۲ میلیمتر (یک سانتیمتر ارتفاع برف)، بویین  میاندشت با ۲.۸، داران ۱.۹، چادگان ۱.۲، گلپایگان ۱.۱ میلیمتر و در مبارکه، نجف آباد، اصفهان، زرین شهر و سمیرم تاکنون کمتر از یک میلیمتر باران باریده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به سه درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین  میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.