سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفکیک خدمات در بیمارستان‌های سقز کلید خورد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تفکیک خدمات تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های سقز در راستای ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات پزشکی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  دکتر صدیق جدیدالاسلامی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: در راستای پیشبرد سیاست‌های خدمت رسانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز و به منظور ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات پزشکی در سطح شهرستان، در گامی مهم پروژه تفکیک خدمات تخصصی پزشکی در بیمارستان‌های این شهر کلید خورد.

او افزود: در اجرای این طرح از تاریخ اول آذر ماه ۱۴۰۰ خدمات پزشکی به عموم شهروندان شهرستان سقز بر اساس بخش‌های تخصصی در یکی از ۲ بیمارستان موجود در سطح شهر به مراجعین ارائه می‌شود.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: بر این اساس بیمارستان امام خمینی (ره) دارای بخش‌های CCU، ICU، ENT (گوش و حلق و بینی)، چشم پزشکی، دیالیز، روانپزشکی، داخلی، آزمایشگاه، سی تی اسکن و MRI بوده و آماده ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به همشهریان ارجمند است.

دکتر جدیدالاسلامی گفت: علاوه بر این، بیمارستان شفا نیز در بخش‌های نورولوژی، زنان و زایمان، ارتوپدی، جراحی، کودکان، جراحی مغز و اعصاب، آزمایشگاه، سی تی اسکن، NICU و ICU آماده پذیرش بیماران عزیز و عموم شهروندان گرامی است. وی یادآور شد: با این اقدام شهر سقز عملاً دارای سه بیمارستان مستقل جهت ارائه خدمات درمانی به شهروندان سقزی است.

این امر سبب تسهیل راه اندازی دانشکده پرستاری در سقز و امکان ادامه تحصیل دانشجویان بومی و غیر بومی در این شهر خواهد شد که از جمله مطالبات دیرینه و به حق مردم این شهرستان است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.