سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل خواهر به دلیل ارث

یک برادر در روستای کیاپی شهرستان میاندورود چهار خواهر خود را به گلوله بست

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، براساس گزارش منابع محلی، اختلافات بر سر ارث و میراث سبب بروز درگیری خانوادگی در روستای کیاپی شهرستان میاندورود شد و یک برادر با تفنگ شکاری به سمت چهار خواهر خود تیر اندازی کرد.

متاسفانه در این درگیری خونین یکی از خواهران  در دم کشته و دو خواهر  نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان بستری شدند.

جزییات بیشتر قتل خانوادگی

سرهنگ مجید باقری جامخانه فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه اعضای یک خانواده در روستای کیاپی این شهرستان صبح امروز به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند، گفت: مرد ۵۵ ساله از اعضای خانواده به سمت خواهرانش با اسلحه شکاری تیراندازی کرد.

او افزود: یکی از خواهران بر اثر این حادثه در دم جان باخت و ۲ خواهر دیگر نیز به شدت مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه یکی دیگر از خواهران نیز به دلیل شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد، ادامه داد: متهم پس از ارتکاب جرم، دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به مرکز درمانی و بهبودی نسبی در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود مبنی بر قتل خواهرانش به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه سلاحی که در این حادثه استفاده شده بود در صحنه جرم پیدا شد، گفت: پرونده این درگیری و نزاع خانوادگی به مرجع قضایی ارسال شده است.

تا پیش از انتشار این خبر برخی منابع محلی از فوت خواهر سوم نیز خبر می‌دهند.

انتهای پیام/ ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
لیلا
۰۹:۱۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
اگه ازکوچیکی بچه هامون تعالیم اسلامی یادبدیم و دستورات قرآن و سخنان ارزشمند اهل بیت رو یادشون بدیم این اتفاقها نمیفته .هی نگیم درس بخون ۲۰ بگیر فلان کاره شو ..علی .ع.میفرمایند :خشم و عصبانیت نوعی جنون و دیوانگی است چراکه صاحبش زود پشیمان می‌گردد.این حدیثهای گرانبها رودررو درتربیت بچه هامون استفاده کنیم یادشون میمونه .باور بچه هامونو تربیت درست کنیم تا بزرگ شدن اینها چراغ راهشون باشه .
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
همه مشکلات الان سر ارث میراثه
علی
۲۲:۳۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
چرا بنده خدا را عصبانی کردید با صحبت حل می شد با جنگ دعوا نتیجه نداشت منم با پدرم در گیرم سر ارث اونطرف دنیا است خط نشان میکشد 80 سالشه و بطور کلی زیراب زن حرفه ای است خانواده دعوایی جنگجو ودارد حق ارث یتیم نخورید خدایی خدا پس سرو میزنه بد می زنه نخورید چوبش صدا ندارد باهم مهربان باشیم شاید فردا نباشیم
ناشناس
۱۸:۵۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۰
خدایا کمکمون کن عاقبت بخیر بشیم
احمد
۱۵:۴۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۰
یک لحظه عصبانیت چه عواقب تلخی رو برای چند نسل می تونه به همراه داشته باشه