سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول در زنجان/والدین نگران رعایت بهداشت نباشند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از فردا دوشنبه یکم آذرماه مدارس ابتدایی و متوسطه اول به صورت ترکیبی بازگشایی خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بااشاره به نحوه بازگشایی مدارس در استان زنجان گفت: طبق مصوبه وزارت آموزش و پرورش، همزمان با سراسر کشور مدارس متوسطه اول و ابتدایی استان زنجان نیز از فردا دوشنبه به صورت ترکیبی  بازگشایی می شوند.

او بااشاره به اینکه مدارس روستایی از اول مهرماه  به صورت حضوری شروع به فعالیت کرده اند، افزود: مدارس شهری با جمعیت کمتر از ۳۰۰ نفر که ۱۵۸ مدرسه است از اول آبان ماه به صورت ترکیبی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

مظفری در رابطه با نحوه نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس گفت: کمیته بهداشت سلامت مستقر در مدارس وظیفه نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی را برعهده دارد.

او افزود: مسئولین تیم نظارتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز به صورت مستمر از مدارس بازدید خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: نظارت به وضعیت سلامت دانش آموزان بر عهده مربیان بهداشت است و در معدود مدارسی که مربی بهداشت ندارند معاونین مدرسه و مربی پرورشی این وظیفه را بر عهده دارند.

او  افزود: مسئولین به هیچ عنوان اجازه ورود دانش آموزانی که علائم کرونا و حتی مشابه آن را داشته باشند به کلاس های درس نخواهند داد.

مظفری گفت: به دانش آموزان و والدین آن ها اطمینان می دهیم که از لحاظ بهداشتی هیچ مشکلی در مدارس زنجان نخواهیم داشت و قاطعانه با تخطی کنندگان برخورد خواهیم کرد.

او افزود: والدین و دانش آموزان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از لحاظ عدم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس در وهله اول به عوامل اجرایی مدرسه و در صورت جواب نگرفتن از مسئولین مربوطه با مراجعه به بازرسی ادارات  آموزش و پرورش نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.