سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز غرس ۲۰ هزار اصله نهال در اندیمشک

رییس کمیسیون بهداشت و محیط شورای اسلامی اندیمشک از غرس۲۰ هزار اصله نهال به منظور توسعه فضای سبز شهری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسلم میرزاوند رییس کمیسیون بهداشت و محیط شورای اسلامی اندیمشک گفت: شهرداری اندیمشک ۲۰ هزار اصله نهال به یاد شهدای چهارم آذر ۱۳۶۵ سالروز مقاومت ستودنی مردم این شهر در بمباران هوایی دشمن بعثی  غرس می‌کند.

او بیان داشت: غرس این تعداد نهال آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه داردو این نهال‌ها که از انواع کنار، نخل، برهان گلی، ابریشم، گل کاغذی و شیشه شور هستند در معابر شهری و نیز پارک‌ها و بوستان‌های شهری غرس می‌شوند.

میرزاوند افزود: ایجاد فضای سبز جدید در برخی از مناطق اندیمشک از جمله کوی رسالت، کوی ولایت و غرب پارک ۷۲ تن، پارک ملت، کشت درختان مثمر و بومی مانند کنار و خرما در پارک ها، افزایش همکاری با سَمَن‌های زیست محیطی مردم نهاد با هدف توسعه الگوی درختکاری، ساماندهی پارک‌های شهر افزایش وسایل بازی کودکان در برخی از پارک‌ها برای تقویت فضای سبز  صورت گرفت.

روند احداث و راه اندازی کارخانه تفکیک زباله و پسمانددر اندیمشک به کمک بخش خصوصی شتاب می‌گیرد و قطعه زمینی برای احداث یک پناهگاه برای نگهداری سگ‌های ولگرد پیش بینی شده که بزودی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: غرس درخت ، فضای سبز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.