سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتحادیه مکانیک،صافکار و لوازم یدک آبادان خبر داد؛

ارسال شکایت آبادانی ها درباره خودروسازی به تهران معطلی درپی دارد

علیپور دلیل معطلی شهروندان در رسیدگی به شکایتشان در زمینه خودروسازی و تعمیر آن را ارسال شکایات مردمی به تهران از سوی نمایندگی ها دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، مهرداد علیپور،رئیس اتحادیه مکانیک،صافکار و لوازم یدک آبادان گفت: رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه خودروسازی و تعمیرگاه ها بر عهده ی این اتحادیه است و ارسال شکایات مردمی به خودروسازی در تهران از سوی نمایندگی های خودرو در آبادان روند رسیدگی به آن ها را طولانی می کند.

او از سکوت نمایندگی های خودرو در آبادان با وجود گلایه مندی آن ها به دلیل خسارت هایی خبر داد که ناشی از کم کاری های خودروسازان است و علت این سکوت را ترس از قطع همکاری آن ها با این نماینده ها عنوان کرد.

علیپور با بیان اینکه در بند سه و چهار قرارداد نمایندگی های خودرو ذکر شده که یکی از موارد لازم برای فعالیتشان داشتن پروانه کسب از اتحادیه ی مربوط است برخی تعمیرگاه ها و نمایندگی های خودرو در آبادان را بدون مجوز لازم دانست.

رئیس اتحادیه مکانیک،صافکار و لوازم یدک آبادان در ادامه از شهروندان خواست تا قبل از مراجعه به نمایندگی برای تعمیر خودروی خود به اتحادیه مراجعه کنند تا نمایندگی های معتبر به آن ها معرفی شود.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.