سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال تاکنون؛

بازی سارقان با جان مردم و دودی که به چشم همه می‌رود

رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: سرقت تجهیزات ایمنی در محور‌های مواصلاتی دو میلیارد تومان به راهداری این استان خسارت زده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر خوشرو، رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان این که سرقت علائم ایمنی، گاردریل، روشنایی و تابلو‌های هشداردهنده هزینه سنگینی را برای ایمن‌سازی مجدد به مجموعه تحمیل می‌کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون مجموع این سرقت‌ها دو میلیارد تومان خسارت به راهداری این استان  تحمیل کرده است.

 رئیس اداره ایمنی راه و حریم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با بیان این که برای خرید و نصب مجدد این تجهیزات باید مبالغ سنگینی هزینه شود، افزود: با توجه به این که نبود تابلو‌های مسیرنما و هشداردهنده در جاده‌ها رانندگان را با مشکلات متعددی مواجه می‌کند و بعضا باعث بروز حوادث رانندگی می‌شود، این اداره‌کل سریعا اقدام به جایگزینی علائم سرقت رفته در محور‌های مواصلاتی تحت پوشش می‌کند.

خوشرو با اشاره به این که تعدادی از سارقان علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی این استان با همکاری نیروی انتظامی در این مدت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: در حال حاضر بیشتر سرقت‌ها در آزادراه کرج- قزوین و محور کیانمهر- ماهدشت اتفاق می‌افتد.

او افزود: برای جلوگیری از سرقت‌ها گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی استان بیشتر شده است، اما از کاربران جاده‌ای و شهروندان نیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه سرقت و یا خرید و فروش علائم و تجهیزات ایمنی جاده‌ای، مراتب را فورا به پلیس ۱۱۰ اطلاع، یا از طریق تماس با تلفن ۱۴۱ جهت رسیدگی فوری گزارش دهند.

انتهای پیام /ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.