سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای دومین مرحله طرح اشتغال سالمندیاری کمیته امداد اردکان

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: دومین مرحله طرح کارانگیزی سالمندیاری پرورش مرغ تخمگذار برای ۵۰ سرپرست سالمند تحت حمایت این نهاد اجرا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جواد شهبازی، رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان با بیان اینکه سالمندان از سرمایه‌های جامعه هستند و باید تکریم شوند، گفت: به منظور تکریم، ایجاد انگیزه و افزایش روحیه امید به زندگی در سالمندان، دومین مرحله طرح کارانگیزی سالمندیاری پرورش مرغ تخمگذار برای ۵۰ سرپرست سالمند تحت حمایت این نهاد اجرا شد.

شهبازی افزود: اشتغال‌های سبک برای سالمندان یکی از راه‌های تکریم و خودباوری آنان است و از آسیب‌های اجتماعی سالمندان و افسردگی آنان جلوگیری می‌کند.

او هزینه اجرای این طرح را ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و بیان کرد: در سال جاری ۵۰ طرح پرورش مرغ تخمگذار در قالب طرح راهبر شغلی برای سالمندان اجرا شد، در این طرح هزار و ۲۵۰ قطعه جوجه ۹۰ روزه به همراه ۵۰ کیلوگرم خوراک طیور و ملزومات مورد نیاز به سالمندان تحت حمایت اهدا شد.

شهبازی یادآور شد: پارسال نیز تعداد ۵۰ طرح پرورش مرغ بومی با هزینه ۸۵ میلیون تومان در روستا‌های بخش مرکزی، عقدا و خرانق برای سالمندان تحت حمایت کمیته امداد اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.