سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان همچنان فاقد گوشی و تبلت هستند

مدیرآموزش و پرورش بابیان اینکه تعطیلی فیزیکی مدارس مسائل تربیتی را بیش از آموزش تحت الشعاع قرار داده است گفت:۱۸۰۰ نفر از دانش آموزان شهرستان همچنان فاقد گوشی و تبلت هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حسین پارسامهر مدیر آموزش و پرورش بناب بابیان اینکه اکثریت اولیای دانش آموزان و معلمان مدارس موافق بازگشایی مدارس هستند؛ گفت: تعطیلی حضوری مدارس در ۲۰ ماه گذشته مسائل تربیتی را بیش از آموزش تحت الشعاع قرار داده است.

او با تأکید بر جایگاه علم و دانش در دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: مقاومت در مقابل بازگشایی حضوری مدارس در حالی که بقیه اجتماعات در جامعه برقرار است، قابل قبول نیست و تنها تعطیلی مدارس و مساجد چاره ساز نیست.

اودر ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خیرین شهرستان اذعان کرد: هم اکنون یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز در شهرستان بناب فاقد گوشی و تبلت هستند که تهیه گوشی و تبلت این دانش آموزان ضروری است.

مدیر آموزش و پرورش بناب تأکید کرد: امیدواریم خیرین بزرگوار در این خصوص به یاری دانش آموزان بی بضاعت بشتابند.

گفتنی است، شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده و در حال حاضر وضعیت رنگی این شهرستان از لحاظ کرونا طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان زرد است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.