سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه استاندار قزوین از اجرا نشدن طرح مدیریت هوشمند کرونا

استاندار قزوین از اجرایی نشدن طرح ملی مدیریت هوشمند کرونا در استان انتقاد کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، اعلایی، استاندار قزوین در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: شرایط کرونایی استان قزوین قابل قبول است و نباید مسئولان و مردم، این شرایط را برهم بزنند.

وی افزود: مناطق آلوده به ویروس کرونا و مناطقی که مردمان آنجا کمتر واکسن کرونا تزریق کرده اند، باید بیشتر مورد توجه مسئولان بهداشت و درمان استان قرار بگیرند.

استاندار قزوین با تأکید بر اینکه باید به مردم ثابت کنیم که واکسن کرونا، مرگ و میر را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: باید بدون وقفه، نظارت‌های کرونایی بر روی مدرسه‌ها و اصناف بیشتر شود.

اعلایی خاطرنشان کرد: در مورد بازگشایی اصناف و ورزشگاه‌ها برعکس عمل شده است به طوری که هنوز ورزشگاه‌های روباز مجوز فعالیت در شرایط کرونایی را ندارند، اما بسیاری از ورزشگاه‌ها و مراکز تجمع مسقف، مجوز فعالیت دارند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مردم دچار تناقض شده اند و به همین دلیل، کرونا را جدی نمی‌گیرند و عادی انگاری می‌کنند، گفت: در برخورد با کرونا باید سناریو‌های بدبینانه را در نظر بگیریم، تا بتوانیم به پیک احتمالی جدید، حمله کنیم.

وی افزود: باید بیمارستان‌های استان تجهیز شوند و دارو به میزان کافی در استان وجود داشته باشد تا در مواجهه با موج بعدی کرونا با چالش روبه رو نشویم و به زحمت نیفتیم.

اعلایی با بیان اینکه استان قزوین پایلوت اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در کشور بود، گفت: متأسفانه این طرح به درستی در استان اجرا نشد و توفیقاتی هم حاصل نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.