سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بوشهر:

به عرصه‌های بنیادین نظام اسلامی نگاه بسیجی نشده است

امام جمعه بوشهر راه‌حل تمامی مشکلات جامعه را بسیج عنوان کرد و گفت:به عرصه‌های بنیادین نظام اسلامی نگاه بسیجی نشده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در دیدار فرمانده سپاه امام صادق (ع) و اعضای ستاد هفته بسیج استان، بسیج را یکی از ارکان‌های مهم نظام اسلامی دانست و افزود: بسیج یک هدیه الهی است که خداوند متعال در پرتو انقلاب اسلامی به جامعه بزرگ اسلامی اعطا کرده است.

او نقش بسیج در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی ایران را برشمرد و ادامه داد: بی‌شک اگر بسیج نبود نظام اسلامی ایران در ۴۳ سال گذشته دچار چالش‌های مختلف و ضربه‌های جبران‌ناپذیری می‌شد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بسیج در ۸ سال جنگ تحمیلی با اقتدار از هویت دینی و ملی نظام اسلامی ایران دفاع کرد، گفت: بسیج علاوه بر عرصه دفاع در حوزه‌های دیگر از جمله محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سیاسی و سلامت نقش‌آفرینی کرده است.

صفایی بوشهری فرهنگ بسیجی و جهادی را برای تمام مشکلات جامعه راهگشا دانست و عنوان کرد: به عرصه‌های بنیادین نظام اسلامی نگاه بسیجی نشده است.

او با اشاره به نگاه ویژه دولت کنونی به فرهنگ بسیجی و جهادی، بیان کرد: راه‌حل تمامی مشکلات جامعه نسخه بسیج است و این از سفارش‌ها و تأکیدهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.


بیشتر بخوانید


 امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه ویژه به نوجوانان و جوانان بسیجی، گفت: دشمن برای فاصله گرفتن جوانان و نوجوانان از فرهنگ و تفکر بسیجی، برنامه‌ریزی کرده است تا این فرهنگ در مقطعی متوقف شود، که باید برای سرمایه‌گذاری در بین نسل نوجوان و جوان جامعه در این عرصه تلاش کرد.

او شبکه تربیتی صالحین بسیج استان بوشهر را در کشور برتر دانست و افزود: باید از این ظرفیت در جذب نوجوانان و جوانان در عرصه بسیج استفاده شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در عرصه علمی بسیجیان پر توانی داریم، بر تقویت بسیج کودکان، نونهالان، نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: بسیج ، هفته بسیج ، بسیجیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.