سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس :

پروژه‌های کلان در حوزه آب استان ایلام حمایت می‌شوند

علیزاده گفت: برای توسعه کشاورزی و آبرسانی در استان، پروژه‌های کلان در حوزه آب استان ایلام حمایت می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس صبح شنبه در مراسم افتتاح اداره منابع آب شهرستان آبدانان گفت: استان ایلام دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه طرح‌های آبی، سدسازی و… است.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و اقدامات مجموعه شرکت آب منطقه‌ای استان را قابل تقدیر برشمرد و افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های کلان استان حمایت می‌کنند که در این راستا پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای همگی نگاه ملی داشته و در افق دراز مدت شاهد نتایج آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام نیز اضافه کرد: طرح‌های موثر توسعه‌ای در حوزه منابع آب شهرستان آبدانان در دست بهره برداری و مطالعه است که تردد شهروندان بخصوص کشاورزان و صنعت گران را به مرکز استان افزایش داده بود.

علی پوراحمد بیان کرد: بنابراین به دلیل بعد مسافت و به لحاظ رفاه حال شهروندان ضرورت تشکیل اداره منابع آب در این شهرستان مشهود بود که در این راستا مقدمات امر فراهم و امروز شاهد شروع به کار این اداره هستیم که امیدواریم منشا اثر و مورد رضایت مردم عزیز قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: آب و فاضلاب ، طرح آبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.