سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۲ کیلومتر عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در طبس

پروژه اجرای ۳۲ کیلومتر روکش ماسه آسفالت سرد در محور‌های مواصلاتی سه گانه طبس و راه روستایی نجات آباد بخش دستگردان انجام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حیدری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس با اشاره به اجرای ۳۲ کیلومتر عملیات روکش ماسه آسفالت سرد در این شهرستان گفت: این پروژه با هدف بهسازی رویه آسفالتی، بهبود ویژگی‌های عملکردی و تأمین ایمنی ۳ محور مواصلاتی طبس-دیهوک، طبس-یزد، ده محمد-عشق آباد-بردسکن و همچنین بهسازی راه روستایی نجات آباد در بخش دستگردان در قالب امانی-پیمانی آغاز شده است.

او افزود: پس از ۲ ماه کار راهداران شهرستان طبس و پیمانکار طرف قرار داد سرانجام صبح امروز عملیات مذکور خاتمه و محورها زیر بار ترافیک رفت.

حیدری بیان کرد: با مشاهده افت کیفیت رویه آسفالتی در محور‌های مواصلاتی شهرستان طبس در وهله نخست نسبت به اولویت‌بندی مقاطع اقدام شد که پس از ارزیابی‌های فنی و میدانی ۱۰ کیلومتر در حدفاصل روستای ده محمد تا شهر عشق آباد، ۶ کیلومتر از معبر ارتباطی عشق آباد-بردسکن، ۵ کیلومتر از محور شریانی طبس-دیهوک، ۱۰ کیلومتر از محور شریانی طبس-یزد و همچنین راه روستایی عشق آباد-نجات آباد به طول ۱ کیلومتر، در زمره مقاطعی با شدت آسیب بالا قرار گرفتند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبس عنوان کرد: با توجه به شرایط اعتباری، اجرای روکش ماسه آسفالت به عنوان راه حلی پر بازده و کم‌هزینه در دستور کار قرار گرفت تا سرانجام از طریق اجرای آن شاهد ارتقای کیفیت بهره برداری و افزایش عمر این محور‌های پر ترافیک بین شهری باشیم.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.